پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261907
شکست اسرائيل؛ روايتي از موفقيت مقاومت در عمليات طوفان الاقصي
تاریخ انتشار : 1402/07/16 19:41:56
نمایش : 387
مقاومت فلسطين با عمليات طوفان الاقصي نشان داده که از حفظ مقدسات فلسطيني‌ها دست نمي‌کشد و وعده‌هاي سياسي‌اش در مورد حفاظت از مسجد الاقصي و آزادي آن را اجرا مي‌کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار بين الملل شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ عمليات طوفان الاقصي که ديروز شنبه توسط گروه‌هاي مقاومت فلسطين عليه رژيم اشغالگر آغاز شد، نشان داد که دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي اين رژيم نمي‌توانند اقدامات مقاومت را به درستي رصد کنند و با اين عمليات منحصر به فرد، غافلگير شده‌اند.

مقاومت فلسطين در سال‌هاي طولاني تلاش بي‌وقفه‌اي براي آمادگي به نبرد بزرگ با رژيم اشغالگر کرد و تلاش‌هاي فداکارانه‌اي را در اين راه انجام داد. مقاومت فلسطين امروز، با تمام توان و اراده، وارد اين نبرد شده و با توانايي‌هاي خود در سطح‌هاي مختلف از جمله سياسي، امنيتي، اطلاعاتي و نظامي، رژيم اشغالگر را غافلگير کرده بطوري که هيچ‌کس نمي‌تواند در موفقيت شگفت‌آور آن ترديد کند.

در واقع عمليات طوفان الاقصي باعث شد تا رژيم اشغالگر در سطوح اطلاعاتي و امنيتي، دچار شکست اطلاعاتي بزرگ و شديد شود و در سطح نظامي نيز ضربه مهلکي به تشکيلات نظامي رژيم اشغالگر وارد گردد.

در اين نبرد، مقاومت فلسطين پس از ۱۷ سال محاصره از طريق يک استراتژي ساخت و ساز روشن، توانست به نيرويي نظامي دست يابد که قادر به تغيير معادلات استراتژيک باشد.

در واقع اين نبرد، سخت‌ترين نبرد براي رژيم اشغالگري است که سال‌ها در تلاش بود تا حيثيت مقاومت فلسطين را در ميان مردم و مبارزان آن به چالش بکشد.

اين عمليات به دقت توسط رهبري مقاومت زمان‌بندي شده بود و باعث شد تا اشغالگران در وضعيت شوکي قرار بگيرند که تاکنون تجربه نکرده‌ بودند. اين زمان‌بندي نشان مي‌دهد که مقاومت در انتخاب زمان مناسب براي مقابله با تمايلات دولت رژيم اشغالگر آگاهانه عمل کرده است.

اين نبرد سخت نشان داده که مقاومت فلسطين، براي متوقف کردن جنايات و نقشه‌هاي اسرائيل در مورد مسجد الاقصي و شهر مقدس فلسطين، اقدام به اين عمليات کرده است؛ واضح است که اين شکستي استراتژيک و مهم براي "اسرائيل" است و عواقب آن بر آينده اين "رژيم غاصب" بسيار چشمگير خواهد بود.

در واقع مقاومت فلسطين نشان داده که به اصول سياسي‌اش پايبند است و از حفظ مقدسات فلسطيني‌ها دست نمي‌کشد و وعده‌هاي سياسي‌اش در مورد حفاظت از مسجد الاقصي و آزادي آن را اجرا مي‌کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html